Saturday, January 16, 2010

Det gick av igen

Hittills idag har skirvandet gått helt okej. Bättre på förmiddagen än på eftermiddagen men allt som allt helt okej.

På tal om något helt annat nämnde jag ju häromdan att mitt skosnöre gick av när jag skulle knyta skorna. Idag när jag skulle gå till affären och köpa mjölk hände det igen, på samma snöre, så nu har samma skosnöre gått av på oliak ställen två gånger på en vecka. Jag tror det tyder på att jag snarast borde köpa nya skosnören. Får bli någon gång till veckan det.

Nu ska jag dock om ett par minuter göra som vanligt och diska och sne äta mat. Funderar faktiskt på att köpa en pizza eller något idag så jag får mindre disk imorrn, misstänker nämligen att det kan bli så att jag måste sitta och skriva rätt länge imorrn och då kan det vara skönt att inte ha massa disk att lägga tid på. Men vi får se, det som gör mej tveksam är att jag åt köpmat för bara en dryg vecka sedan och man vill ju inte äta sånt för ofta liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home