Friday, January 15, 2010

Lite mer arbete

Nu kommer jag nog arbeta vidare fram tills På Spåret börjar sen får det räcka för idag. Har väl inte kommit riktigt så långt som jag hade hoppats idag men jobbar jag bara på ordentligt imrogon och på söndag kommer jag ändå inte ha några större problem med att hinna klart med det jag ska.
När jag tittar på På Spåret kommer jag för övrigt dricka säsongens näst sista flaska must (den sista drick imorgon). Eftersom dom fortafrande sålde Apotekarnes glasflaska på 50cl när jag var på konsum förut var jag bara tvungen att slå till på ett par, men det blir som sagt säsongens sista. Dessutom har jag faktiskt köpt ett par och ställt i garderoben. Tänkte prova och se om det är som dom säger att julmust bli ännu godare om den "lagras" ett år så dom ska få stå där till december är tanken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home