Wednesday, January 20, 2010

Kallt så man fryser

Det har varit fruktansvärt kallt ute idag. Även fast temometern bara visar på ett par minusgrader har det ändå känts otroligt kallt (och så lite vids på det så klart så det blev ännu kallare), jag frös liksom mer nu när jag gick från bussen än vad jag gjorde när det var neråt 20-25 minusgrader i december, och då hade jag ändå i stort sett lika mycket kläder på mej då och nu. Märkligt sånt där egentligen hur upplevelsen av kyla kan variera.
Dock bör påpekas att det även snöat en del och att det nu ligger ett vitt och fint och allmänt fantastiskt lager nysnö på marken. Det tycker vi om.
Imorse var jag för övrigt väldigt trött. Jag var så trött att jag somnade på bussen, tror det är första gången jag lyckats somna på en stadsbuss faktiskt.

Nu ska jag nog snart göra mat för jag har inte ätit sen frukost och börjar bli rätt rejält hungrig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home