Monday, January 04, 2010

Kommer mitt försök att lyckas?

Ska nog försöka sova nu. Tror faktiskt jag kommer lyckas med försöket för jag känner att jag börjar bli rätt rejält trött. Hoppas jag får csn-blanketten jag beställde för ett tag sedan imorrn (hade fått en när jag var nere i Kalmar sist men den råkade jag naturligtvis glömma där när jag åkte upp hit igen).
I övrigt ska jag ägna morgondagen åt skoljobb, förhoppnignsvis går det bättre än idag. Och så ska jag antagligen kika in en sväng på kontoret också och fika och lite så där. Sa att jag skulle göra det någon dag efter nyår och eftersom det dels kommer fler röda dagar och grejer i mitten av veckan och jag dels känner att jag måste åka ner till Kalmar snart känns imorrn som den dagen som passar bäst för min del.
Och på tal om ingenting ringde en försäljare när jag var på hockey förut (dålig tajming att ringa då). Måste säga att jag har svårt för telefonförsäljare som pratar som om vi hade känt varandra i åratal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home