Saturday, January 02, 2010

Tiden börjar bli knapp

Till sist blev det tyst och då lyckades jag somna. Så nu ska jag väl köra igång med skoljobbet för dagen. Dock ska vi iväg till farmor och äta i eftermiddag så risken finns att det blir mindre skoljobb än vad det borde. Har ungefär två veckor på mej att bli klar och har fortfarande oerhört mycket att göra så egentligen skulle jag behöva sitta från morgon till kväll och bara arbeta. Men framföraltl skulle jag ngo behöva åka ner till Kalmar så jag får vara ifred och ostörd och kan lägga all energi på skoljobbet utan att distraheras av massa annat. För som det är nu så är det antingen massa liv runt omkring en som gör att man inte kan koncentrera sej eller så ska det göras massa annat som tar tid från skoljobbet och gör att man inte riktigt kommer igång och ja, det är ingen särskitl bra miljö för att bli klar med det skoljobb jag har att göra helt enkelt.
Och så kan man nog redan nu konstatera att fan vad jag kommer få jobba när jag kommer ner till Kalmar, då blir det nog något i stil med sista uppsatsveckan förra terminen för att med en sista kraftansträngning göra mitt bästa för att bli klar med allt i tid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home