Tuesday, January 12, 2010

Paketet, och kommande paket, och jubileum

Hämtade det där paketet förut. Det innehöll inget spännande, ett par skor, några t-shirts, ett par byxor. Mer spännande än så var det inte. Och på tal om paket så beställde jag precis dom första av vårterminens böcker. Blev ett par nätta beställningar på allt som allt 1897 kronor. Och att jag skriver beställninagr beror på att det blev just beställningar, efter lite räknande kom jag fram till att det blev billigare att inte beställa alla böcker på samma ställe (trots att jag då får betala dubbel frakt) så då fick det bli så.
Men sklnt nog verkar det mesta av litteraturen kommande termin vara på svenska. Inte för att jag har några direkta problem med engelsk litteratur men det går fan så mycket fortare att läsa på svenska.

Det här är förresten blogginlägg nummer 6000 i Nicklasbloggen. Stort jubileum alltså, och dessutom fyllde bloggen fyra år i slutet av december och eftersom det tyvärr glömdes bort just då så blir det dubbel anledning att fira nu istället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home