Wednesday, February 24, 2010

Bara för att det är färdigskrivet är inte arbetsveckan över

Funderar faktiskt på att gå och lägga mej. Även fast arbetet är färdigt ringer klockan rätt tidigt imorrn och jag måste åka iväg till skolan en sväng. Dels för att lärarn av någon anledning vill ha en pappersversion av arbetet och den ska vara lämnad före lunch imorrn så då måste jag åka dit och skriva ut och lämna in det, och dels för att vi ska ses och arbeta lite på grupparbetet. Så tidig morgon även imorrn alltså.
Sen skulle man kunna tänka sej att jag istället kommer sova ut på torsdag. Men om jag förstått saken rätt så spelar Sverige kvartsfinal i os-hockeyn klockan sex på torsdag morgon och dte vill man ju se så ingen sovmorgon då heller alltså.
Men på fredag då? Nej, inte heller på fredag får jag sova ut. För på fredag är det dags för seminarium angående det arbete jag arbetat med dom senaste dagarna.
På lördag däremot, då kommer jag sova ut på morgonen. Det är nästan så jag ser fram lite emot det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home