Tuesday, February 23, 2010

Sliten i ryggen

Känner faktiskt lite i ryggen att jag suttit och skrivit rätt mycket dom senaste dagarna. Den där lite lätt framåtlutade ställningen men lätt intar när man sitter vid datorn och skriver är nog inte helt nyttig för ryggen.

Denna dag har hur som helst varit väldigt vilsam och skön. Tog en promenad till bankomaten vid halv ettiden (på vägen dit passerar man en skogsdunge och något som kan liknas vif någon form av äng och jävlar vad fantastiska dom såg ut nu med all snö, hade jag haft kameran med mej hade jag lätt tagit ett kort) men annars har jag mest tagit det lugnt. Passade på att läsa igenom senaste numret av Sonic på eftermiddan nu när jag hade tid. Nickade till en stund efter maten. Har haft en lugn och skön dag helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home