Saturday, February 13, 2010

Kvällens tips

Och så var det tipset till kvällens melodifestival alltså. Jag tippar att dom fyra som går vidare till antingen final eller andra chansen är Eric Saade, Andreas Johnson, Kalle Moraeus & Orsa Spelmän och Anna Maria Espinosa.

Känns inte helt lättippat idag. Dom tre förstnämnda känner jag mej ganska säker på men den fjärde känns som den står mellan Anna Maria Espinosa och Dogge & Andra Generationen (plus att Pauline eventuellt kan han en lite chans där). Att jag till sist valde Espinosa beror helt på magkänsla, så hon är som sagt min tips.
Och som vanligt har jag naturligtvis inte hört något av låtarna. Lyssnar aldrig på dom snuttar av låtarna som offentliggörs lite i förväg, det känns lite som att det förstör lite av känslan om man hör dom innan tävlingen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home