Thursday, February 04, 2010

Kvällens tv-kväll

Måste säga att dagens avsnitt av Succéduon var mycket underhållande. Antagligen det bästa avsnittet hittills.
I övrigt bjöd inte tv-kvällen på några större överraskningar, både Antikrundan och Kniven mot strupen levererade ungefär vad man kan förvänta sej (såg dock bara halva Kniven mot strupen då jag sedan slog över till Succéduon). Intressant dock att han för en gångs skull inte tyckte maten var vedervärdig i början av Kniven mot strupen, tror det var första gången, åtminstone vad jag sett.
Om Antikrundan kan man väl dock säga att jag tycker det blivit lite för mycket kringinslag och för lite värderingar. När jag tittar på Antikrundan är jag liksom inte intresserad av repotage om skulptörer eller inslag om samlare, jag vill se gamla grejer som dels värderas men framförallt berättas lite om. Det är ju det som är själva grejen med Antikrundan liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home