Saturday, February 20, 2010

Två traditioner (typ)

Tre av fyra igen. Börjar nästan bli en tradition nu.
Men Bjurmans tes om att det alltid händer något konstigt eller oväntat i Göteborg verkar stämma en gång till. Visserligen nämnde jag Timoteij som en utmanare och när man hörde låten blev man väl rätt övertygad om att dom skulle finnas bland dom fyra, men att dom skulle få flest röster av alla och vinna hela deltävlingen kunde jag aldrig tro. Inte minst var man ju övertygad om att Darins armé av småtjejer skulle rösta fram honom som vinnare om det så hade varit den här låten han ställde upp med.
Men jag måste säga att jag tycker det var lite gött att Darin inte vann deltävlingen överlägset. Dels för att jag tyckte låten var trist och dels för att jag har svårt för Darin överhuvudtaget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home