Wednesday, March 10, 2010

Fick ut hemtentan

Bir ingen skola imorrn heller utan nu har det blivit helt inställt tydligen. Fick dock ut hemtentan i eftermiddags. Har tittat över den och faktiskt halvbörjat lite (med betoning på lite) på ett par av frågorna och första intrycket är väl att det nog kan bli lite mer jobb än jag räknat med men att det nog inte ska bli några större problem att hinna färdigt innan deadline. Den stora arbetsdan blir imorrn, då blir det heldag tills jag är så färdig att jag med säkerhet vet att jag hinner klart på fredag (deadline är midnatt natten mellan fredag och lördag men jag siktar på att vara klar tidigare än så). Efter att ha kikat igenom den kan man väl också säga att ingen av frågorna känns omöjlig eller superkomplicerad på något sätt men att det nog ändå kommer krävas en del tankearbete för att få ihop det på ett bra sätt.
Nåväl, jag kommer nog ha anledning att återkomma till hemtentan och arbetet med den mer än en gång under tiden jag arbetar med den så just för tillfället ska jag inte tjata mer om den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home