Wednesday, March 10, 2010

Uppskjutet

Imorrn skulle jag ha åkt iväg till skolan för redovisningarna av grupparbetet. Det är dock uppskjutet till torsdag så det innebär att jag i princip är ledig imorrn eftersom jag inte har något annat skoljobb som behöver göras. Så frågan är vad jag ska sysselsätta mej med då. Får klura lite på det och se om jag komer på något. Fast nu har vi i och för sej inte fått reda på än vilka grupper som ska redovisa så risken finns fortfarande att morgondagen slutar med att man sitter hela dan och försöker få ihop en vettig presentation. Jag tror inte att det blir så, men så så länge vi inte vet om vi ska redovisa eller inte finns ju alltid risken.
Undrar förresten om dom uppskjutna redovisningarna innebär att även hemtentan skjuts upp en dag. Det känns som att det vore det rimligaste faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home