Sunday, March 21, 2010

Fortafrande svart i rutan

TV:n fungerar fortfarande inte. Så sjukt drygt. Visserligen spelar det egentligen ingen större roll just nu eftersom jag tänkte gå och lägga mej men ändå. Dessutom brukar jag alltid ha tv:n på medan jag gör mej iordning för sängen (på vardagarna bruakr det visas MacGyver och Xena ungefär då, båda är ju toppenprogram) men det går ju inte när inte tv:n fungerar. Så dumma tv-avbrott som stör mina rutiner. Men men, vi får hoppas att felet är avhjälpt tills imorrn, annars är det rätt fett dåligt av tele2 tycker jag.
Men som sagt, tänkte gå och lägga mej nu. Återkommer imorrn. God natt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej,

Jag hoppas att din TV fungerar nu annars är du välkommen att kontakta oss på 0772- 25 25 25 för att felanmäla detta.

Med vänlig hälsning,

Alan Kocevic, Tele2.

12:43 PM  
Blogger Nicklas R said...

När kommentaren skrevs hade det inte börjat fungera, däremot gick det igång senare under eftermiddagen

7:13 PM  

Post a Comment

<< Home