Wednesday, March 24, 2010

Nödfallsunderkläder

Jag tror jag måste tvätta snart. Upptäckte när jag skulle ta fram rena kläder förut att jag nu kommit så långt ner i underklädeslådan att jag tvingas använda nödfallsunderkläderna. Alltså dom som man av olika anledningar i princip aldrig använder men som ändå ligger i botten på lådan för att ha ifall det skulle behövas. Så jag ska nog se om det eventuellt finns någon tvättid i helgen eller så. Kan nog vara bra också att ha åtminstone lite rena kläder när jag åker upp mot Karlskoga, var ju lite lagotm populärt när jag kom dit med en väska proppfull med smutstvätt.
Fast skulle dte inte finnas någon passande tvättid får jag väl ta med lite grann upp och sne tvätta när jag kommer tillbaka istället. Det går ju det också även om det nog faktiskt vore skönt att få tvättat så fort som möjligt. Om inte annat är ju dom vanliga underkläderna betydligt bekvämare än nödfallsunderkläderna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home