Tuesday, March 02, 2010

Presentationen och eftermiddagen

Presentationen gick bra tycker jag. Jag levererade det jag skulle och lyckades till och dra ner ett par skratt från publiken. Så det gick bra. När jag sedan var klar för dagen (lite tidigare än det var sagt från början, enligt schemat skulle vi hålla på till fem man jag tror klockan var kring 16.20 när vi slutade) åkte jag hem och åt mat. Fick bli en färdigmat idag eftersom jag dels var tokhungrig (hade inte ätit på hela dan) och dels var lite för trött för att orka ställa mej och först diska och sen laga mat. Visserligen får jag aningens mer disk imorrn eftersom jag inte orkade diska idag men då får det bli liksom.
Sen har jag inte hunnit med så mycket mer utan jag har mest tagit igen mej. En sån här heldag sliter på krafterna, höll till och med på att somna på bussen hem förut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home