Thursday, May 06, 2010

Extremt tidig morgon, därför blir det åttondelstidig kväll

Jag tänkte nog faktiskt gå och lägga mej nu. Är några minuter tidigare än vanligt men med tanke på att taxin kommer 05.40 imorgon bitti (planet lyfter 06.25) och att jag kommer vara tvungen att stiga upp åtminstone en timme innan det känns det som jag kan behöva all sömn jag kan få.
Men det ska bli trevligt att åka iväg ett tag, med risk för att låta tjatig och upprepande så blir det ett litet avbrott liksom.
Och just det, under torsdagen kommer jag ha en hel del tid över så om det är någon som råkar befinna sej där uppe under morgondagen och känner för att ses eller så får ni mer än gärna höra av er.
Men nu säger jag god natt. Kanske återkommer jag innan jag åker imorgon bitti, annars blir det väl fram på eftermiddan när jag checkat in på hotellet antar jag (vill minnas att fri tillgång till hotellets trådlösa nätverk ingår). Det visar sej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home