Saturday, May 22, 2010

Imorrn händer det grejer

Jag känner faktiskt av att det blev lite mindre sömn än vanligt natten som gick så jag ska gå och lägga mej nu. Och imorrn då blir det inte riktigt som vanligt, för imorrn ska jag åka till Hultsfred. Det är dags för den årliga programmiddagen nämligen. Kanske inte låter som jordens smartaste grej att åka iväg på nåt sånt nu precis i slutfasen av uppsatsen och det är en hel del att göra och så, men jag kommer vara så effektiv jag kan genom att lyssna igenom intervjuerna och reflektera kring analysen och lite så där och sen får jag sitta och tokskriva dom dagar vi har på oss till veckan. Så det blir allt bra. Sen vill jag dessutom väldigt gärna gå på programmiddagen i och med att det är sista året och så. Dom här programfesterna brukar för övrigt bli riktigt trevliga tillställningar så det ska bli sköj.
Intressant nog står det för övrigt i mitt horoskop för imorrn att det är en utmärkt dag för nöjen, resor och kultur. Det känns lite som ett gott tecken, jag kommer ju liksom ägna mej åt alla tre (åtminstone om man räknar in att titta på bandet som ska framträda som kultur). Dessutom står det i samma horoskop att lördagen ska bli romantisk och att jag kommer ha tur i kärlek. Ska bli spännande att se vad det innebär.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home