Friday, May 21, 2010

Vaknade

Vaknade till ett tag lite efter fyra inatt, ni vet så där som man brukar göra och sen somnar om igen efter någon sekund. Precis när jag skulle vända på mej för att somna om hörde jag dock att det åskade. Så jag fick naturligtvis bråttom med att dra ur alla sladdar från datorn och tv:n, det är lite som en reflex liksom. Men efter all den aktiviteten lyckades jag naturligtvis inte somna om genast, jag var på tok för uppe i varv. Lite irriterande. Så jag låg vaken en stund, exakt hur länge vet jag inte riktigt men dte tog ett tag innan jag somnade om igen i alla fall. Och när klockan sen ringde några timmar senare var jag naturligtvis fett jäkla trött. Eller var och var jag är fortfarande rätt trött men jag var nog lite tröttare då i och för sej.
Men uppsatsarbetet tar ju ingen hänsyn till att jag inte fått sova riktigt så mycket som man hade önskat eller inte, det måste ju göras ändå. Så trött eller inte, det börjar oavsett vilket bli dags att ta tag i skoljobbet igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home