Wednesday, May 19, 2010

Vardagsirritation

Nu ska jag skriva om en sån där lite vardagsjobbig grej sen Högskolan i Kalmar blev Linnéuniversitetet. När skolan bytte namn fick jag ju liksom även byta mailadress (det avslutande student.hik.se byttes till student.lnu.se), mail som skickas till den gamla adressen kommer dock fram till mig ändå, åtminstone tills vidare jag kommer inte ihåg riktigt hur länge det är sagt att den gamla adressen ska fungera. Men när jag skulle köpa kurslitteratur på Bokus i vintras passade jag naturligtvis på att ändra adressen som var registrerad. Men inte slutade Bokus att skicka sitt nyhetsbrev till den gamla adressen för det inte inte, istället får jag dubbla exemplar av ett nyhetsbrev jag ändå aldrig läser utan skickar direkt till papperskorgen. Ett som är skickat till den gamla hik-adressen och en som är skickat till den nya lnu-adressen. Ytterligt irriterande.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home