Tuesday, June 08, 2010

Mest spelat vecka 22

Eftersom den lilla listan över vad man lyssnat på mest i Spotify uppdateras varje vecka (varje måndag om jag inte misstar mej helt) tänkte jag från och med nu börja publicera dessa listor här. Om inte annat så för att det kan vara kul att ha sparat och så vidare. Nåväl, så här såg det ut efter veckan som gick, vecka 22:


Som synes har jag spelat Steget en hel del, vilket jag inte kan neka till, den skivan har gått några varv och dom två låtarna i topp har spelats några gånger extra. von Hausswolf har också spelats ngåra varv. Lustigt nog ser dte ut som att jag spelat en enda låt om och om igen med både Håkan och Familjen, riktigt så är det inte men uppenbarligen har jag spelat just dom där två låtarna lite mer än andra låtar med dom artisterna.
Fitn också att Annika tog sej in på listan. Hon borde vara med varje vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home