Wednesday, August 11, 2010

Biblioteket förblev obesökt

Behövde aldrig åka till bilioteket. Anledningen att jag skulle åka dit var nämligen att jag ännu inte hade fått brevet som innehöll way out west-biljetten som morsan skrev ut åt mej och postade ner (i fredags bör tilläggas, så sjukt seg postgång). Men så kom posten precis innan jag skulle åka och tänka sej, det brevet var med. Så det var ju bra.
Fast sen åkte jag iväg ändå. Behövde ju fortfarande handla lite på giraffen (läs: jag behövde åka till systembolaget och köpa en flaska vin så jag har hemma). Men jag slapp ju åka till biblioteket i alla fall.
Fast hade det inte varit för att klt ändrat busstiderna lite grann sen i juni hade jag missat posten med någgra få minuter och så hade jag åkt till biblioteket i onödan. Tänk ibland så det kan slumpa sej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home