Thursday, August 12, 2010

Dags att börja dra sej

Ska nog börja göra mej klar för att dra iväg. Tåget gåt visserligen inte förrän vid 12 men som busstidtabellerna ser ut måste jag ta en buss som går sisådär 45 minuter innan. Men då hinner jag ju köpa en tidning och lite så där i alla fall. Dock behöver jag inte hämta ut ngåra biljetter den hrä gången, i och med att det är SJ hela vägen kan jag använda sms-biljett, vilket jag naturligtvis gör.

Men det ska bli gött med lite way out west igen. Det är en mycket mycket fin festival. Allra mest ser jag nog fram emot Håkans spelning på lördag. Första skivan från början till slut. Det kan bli, eller rättare sagt det kommer bli magiskt. Plus ett helt gäng andra grejer man också vill se. Förhoppnignsvis kommer det blir precis lika grymt som vanligt.
Men kommer nog inte uppdatera något här under festivalen utan jag återkommer när jag kommer hem på söndag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home