Monday, December 13, 2010

Julmusik och framtidsplaner

Har suttit och lyssnat på diverse jullåtar under kvällen. Halva adventskalendern är ju öppnad så nu gäller det att börja peppa upp sej för att komma i stämmning och så där.
Nu har jag dock lyssnat färdigt på julmusik för idag och tänkte göra mej klar för sängen för att därefter gå och lägga mej. Sedan kommer jag, om inget oförutsett händer, sova till klockan nio imorgon bitti då jag kliver upp och äter frukost innan jag gör mej klar för dagen och sedermera påbörjar morgondagens skolarbete. För skolarbete, det blir det imorgon också. Det blir det sannolikt varje dag fram till julafton, möjligtvis med undantag för 22/12 efterosm jag kommer då kommer befinna mig på resande fot stora delar av dagen. Fast ska jag vara helt ärlig tänkte jag nog faktiskt förösöka få något gjort på tåget, alltid finns det ju något man kan göra när man ändå bara sitter där liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home