Wednesday, December 29, 2010

Skivan klar, arbete, frisören, hockey

Nu är den traditionella nyårsskivan utbränd och klar, bara omslaget återstår att fixa till men det är på tryckning kan man säga. Tänka lyssna igenom skivan här under eftermiddagen också så jag vet att det fungerar. Fast vilka sånger som är med får ni inte veta än, det är som vanligt lite hemligt fram till nyårsafton (eller eventuellt kvällen före om jag känner mej snäll).
I övrigt har jag arbetat och varit hos frisören under dagen. Arbetet har gått sådär men ändå okej. Funderar på om jag känner mej färdig för dagen eller inte, fast under alla omständigheter har jag tagit en liten paus åtminstone. Gick bra hos frisören också så nu har jag lite kortare hår än jag hade när jag vaknade imorse.

Ikväll ska jag på hockey. Första (och kanske till och med enda) matchen för min del den här säsongen. Ska bli kul. Var väldigt längesen jag var på hockey, så längesen att jag inte ens minns när det var sist.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home