Thursday, January 13, 2011

Dagen, och snart är julen helt över

Gick rätt fort att läsa igenom det som kvar. Sen satte jag mej och skrev ihop dom synpunkter (både positiva och negativa) jag kom på. Det gick också rätt smidigt. Blev dock lite längre än jag räknat med, inte mycket längre men någon sida så där. Sen har jag inte gjort så himla mycket mer faktiskt.
Borde nog plocka ner adventsljusstaken och allt annat julrelaterat som står framme i och med att det är tjugondedag knut idag. Men äsch, det får vänta tills jag går och lägger mej eller nåt. Här ska vi minsann inte avsluta julen i förtid inte. På tal om det köpte jag vad som antagligen blir säsongens sista must (säsongen slutar ju idag) när jag var på netto. Drack en av dom till maten, får se när jag dricker den andra (aka den sista). Måste säga att jag är lite sur över att det har varit så sjukt svårt att få tag på must i glasflaska i år. Must i burk eller plastflaska är helt enkelt inte samma sak. Det var bättre förra året när konsum i Berga centrum fortfarande fanns. Där hade dom minsann must i glasflaska, där fanns till och med apotekarnes 50cl-flaskor i glas.
Där får vi hoppas på (eller kanske till och med kräva) en bättring till nästa jul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home