Wednesday, January 12, 2011

Ser fram emot sovmorgon

Så har det blivit dags att gå och lägga sej igen då. Imorgon ska jag först och främst ta sovmorgon och sova ut ordentligt. Sen ska jag kila till skolan för att skriva ut uppsatsen vi ska opponera på och efter det kommer jag evntuellt ta en promenad till ica för att se om dom möjligtvis har någon must i glasflaska kvar. Har dom det kommer jag inahndla vad som med största sannolikhet blir säsongens sista must. Och så ska jag naturlgitvis sätta mej och läsa den där uppsatsen också. Blir ju svårt att opponera på en uppsats om man inte läst den liksom. Ungefär så ser ngo planerna för morgondagen ut. Det jag ser fram mest emot är att få ta sovmorgon, det är ett tag sedan sist. I alla fall borträknat nyårsdagen, som ju visserligen alltid räknas bort i dylika sammanhang då man ändå är mer eller mindre skittrött hela den dagen ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home