Monday, January 03, 2011

Färdigpackat

Frånsett att jag ska fylla kylväskan med matlådor och lägga ner datorn i datorväskan har jag packat färdigt nu. Fick ner allt utom vinglasen jag fick i julklapp. Att dom glasen inte är nedpackade har två skäl, dels ligger dom i en rätt stor kartong som inte får plats i väskan och dels är ju glas rent generellt ganska sköra och då känns det lite smådumt att chansa med att ta med dom på tåget och så där. Dom kan liksom lika gärna ligga kvar här tills morsan och farsan kommer ner någon gång och kan ta med sej glasen.
Blev hur som helst en rätt tung väska. fast det var jag förberedd på. Har man med sej en stor hög med böcker så blir det ju lätt ganska tungt. Dock var det lite mer lätpackat nu är när jag åkte upp i och med att jag inte behöver ha med mej massa julklappspaket och sånt som ligger och tar plats nu. Av någon anledning blir ju alltid saker större när dom är inslagna i ett paket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home