Sunday, January 30, 2011

Lottskrap

En av dom sista dagarna jag var uppe i Karlskoga vann jag 25 spänn på en sverigelott. Tänkte lösa in den mot en ny på pressbyrån på centralen i Örebro när jag åkte ner, man dte gick inte för dom hade inga sverigelotter där. Sen har dne där blivit liggande. Fram tills idag. När jag gick och handlade förut kom jag äntligen ihåg att ta med lotten och byta den mot en ny. Ska nog skrapa den nu, eller strax i alla fall, och sen glo lite på tv. Ska bli spännande att se om jag vinner något. Antagligen gör jag väl inte det men man kan ju alltid hoppas. Att dra in ett par miljoner eller vad högsta vinsten ligger på vore ju inga fel. Inga fel alls faktiskt. Men som sagt, det lär ju inte hända, även om chansen naturlgitvis finns så är den ju galet liten (en på sex miljoner enligt baksidan av lotten).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home