Saturday, January 08, 2011

Mat och ischoklad

Nu ska jag strax göra mat. Hade tänkt att göra det för en liten stund sedan egentligen men jag fastande med lite annat och det blev inte av riktigt. Så då blir det mat nu alldeles strax istället. Sen tar jag nog kvällen faktiskt. Känns som att vi ligger tillräckligt bra till för att man ska kunna göra det med åtminstone hyfsat gott samvete.
Köpte förresten en låda ischoklad när jag var på affärn. Kom på att jag inte har ätit något sådant den här julsäsongen än och det är alltid bra att ha lite sött hemma så här när är precis i slutet av ett stort arbete, brukar alltid gå lättare att arbeta om man reser sej upp och går och tar lite godis emellanåt. Märkligt nog. Dessutom var det extrapris på ischokladen så då var det ju bara att slå till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home