Monday, January 24, 2011

Säsongen är egentligen över men jag kunde inte motstå det

Blev då som sagt en tur till apoteket förut. Promenerade dit faktiskt (sen tog jag bussen hem, hade en del att bära på eftersom jag passade på att handla när jag ändå var på giraffen). Droppade sen i den där revaxören i örat rätt omedelbart när jag kom hem. Var gött att bli av mod den där vaxproppen. Är ju träligt att gå med typ lock för örat liksom.
Som sagt passade jag på att handla samtidigt när jag var där. Köpte faktiskt dyra flasko julmust, trots att säsongen egentligen är över. Det var dock inte vilken julmust som helst utan lyxjulmust, ekfatslagrad och grejer. Det gick ju liksom inte att motstå. Men säsongen är ju som sagt skut så jag köpte dom inte för att dricka nu utan jag täntek ställa undan dom till nästa säsong och dricka dom då. Guldetiketter är det på flaskorna, sjukt snyggt så klart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home