Monday, January 10, 2011

Trevligt besked

När jag precis nyss loggade in på min mejl hade jag fått besked från SJ om jag får ersättning för förseningen som blev när jag åkte upp till Karlskoga strax före jul. Var så försenat så jag fick 100% ersättning, 598 spänn i värdebevis (dom har återgått till den bättre restidsgarantin där man kan få 100% i värdebevis istället för att man får 50% i kontanter, sjukt bra tycker jag). Väldigt gött måste jag säga. Nu måste jag bara komma ihåg att få iväg ansökan för tillbakaresan också, den blve ju försenad den med.

Men nog om det. Nu är det dags att börja med skolarbetet denna måndag (för dte är måndag idag va? Är helt förvirrad kring vad det är för dagar nu när jag suttit och skrivit i typ en vecka). Slutsatser är det som sagt som ska skrivas. Förutsatt att slutsatserna blir färdiga i hyfsad tid så gör jag nog en grov ihopsättning av hela uppsatsen också så vi har ett dokument att utgå ifrån imorgon när det ska slutfixas och sånt. Men det rä då det, nu är det först och främst fokus på slutsatser och ingentign annat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home