Sunday, January 09, 2011

Väldigt trevligt

Vill ni veta något kul? Oavsett vad ni svarar så bestämmer jag att ni vill det. Jag tror analysen är färdig, eller i alla fall så gott som färdig (man kommer ju nästan alltid på något att lägga till i efterhand). Det betyder att vi i princip bara har slutsasterna kvar att skriva. Det hinns med imorgon och sen kan vi ägna tisdag åt allt småfix som behöver göras. Vi kommer, med andra ord, åtminstone som det verkar just nu hinna färdigt utan att på något sätt behöva stressa på slutet. Stort yay!

Nu slutar jag arbeta för idag. Det hade jag inte trott för en vecka sedan att jag skulle kunna sluta före fyra den här dagen, var mentalt inställd på att få jobba till sent in på kvällen. Fan vad gött när det blir lite lite smidigare än man hade räknat med.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home