Saturday, February 19, 2011

Fyra av fyra

Fyra av fyra, alla rätt, 100%. Det känns naturligtvis rätt bra. Även om jag, som jag sa redan på förhand, inte hade haft något emot om Eric Saade hade åkte ur. Jag tycker han är på många sätt rätt fruktansvärd faktiskt. Men struntsamma, att han skulle gå vidare var väl så väntat att man inte riktigt orkar bry sej. Bara han inte vinner hela alltet får man vara nöjd.
I övrigt tycker jag inte det finns särskilt mycket att säga om kvällens deltävling. Kan inte säga att jag tyckte det var någon låt som utmärkte sej direkt positivt, det var väl rätt jämntjock och aningen småtråkigt liksom. Fast det viktiga är naturligtvis att jag fick fyra av fyra rätt, nu ska det bli intressant att se hur många det blir nästa vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home