Friday, February 04, 2011

Jag är underbar

Nu förstår ni tänkte jag gå och lägga mej. Imorgon blir det fullt upp. Ska plugga lite, besöka systembolaget, handla lite godis och läsk inför lördagens mello (lika bra att passa på när jag ändå är på giraffen), försöka få lite mer skrivet på grupparbetet, förhoppnignsvis komma mej för att plocka bort bokhögen från bordet och så ska Nybro-Kristoffer antagligen komma hit imorrn för att bli lite full. Så det blir, som sagt, fullt upp. Men det är ju bra att man har saker att göra så man inte blir sysslolös och uttråkad.
Och på tal om något helt annat så måste man ju älska dom små meddelandena som alltid finns på ryggen på aftonbladets stora schlagerbilaga. I år står det att jag är underbar, och det är ju faktiskt helt sant, jag är extremt underbar. Antagligen en av dom underbaraste någonsin faktiskt, rent objektivt alltså.
Nåväl, god natt kära vänner och alla andra som läser det här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home