Saturday, February 26, 2011

Kvällens tippande

Ska naturligtvis tippa lite även denna vecka. Men herregud så jag velat fram och tillbaka den här veckan, ena dagen har jag varit säker på att någon ska gå vidare för att nästa dag vara lika säker på att artisten i fråga inte ska gå vidare innan jag följande dag återigen börjat känna att den har möjlighet att ta sej vidare. Så det är långt ifrån något säkert tips som levereras den här veckan. Men nu har jag nog ändå bestämt mej för att dom fyra som tar sej vidare till aningen final eller andra chansen är Melody Club, Linda Bengtzing, Nicke Borg och Love Generation.
Som vanligt har jag inte hört någon av låtarna utan baserar det hela på någon sorts magkänsla kombinerat med dom rapporter man läst från repetitioner och liknande. Känner mej dock som sagt väldigt osäker den här veckan och skulle inte blir förvånad om Lasse Stefanz och/eller Linda Pritchard tar sej vidare på bekostnad på någon av dom fyra jag tippat. Men att hålla på att gardera sej så där är lite fegt, dom fyra jag nämnde tidigare är mitt tips och det är det som gäller helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home