Monday, March 28, 2011

En trevlig beställning

När jag kom hem från skolan förut surfade jag in på cdon och gjorde en trevlig liten beställning. Tyckte det kunde vara dags för dte nu när jag fått pengar och så. Och speciellt med tanke på att jag inte behöver köpa någon litteratur till den kurs som började idag, då har jag ju några hundralappar extra att sätta sprätt på och då är ju skivor (och faktiskt ett par filmer) ett jäkla trevligt sätt att sätta sprätt på dom. Så för dom lite drygt 600 böckerna skulle kostat blev det istället ett par skivor och ett par dvd:er som tänkt köpa rätt länge men tyckt det varit bäst att vänta tills jag hade fått pengar. Nu återstår bara väntan på att försändelsen ska dyka upp. I övrigt har jag inte så mycket att säga om resten av dagen. Varken om skolan eller vad jag pysslat med sedan jag kom hem (utöver beställningen har jag pluggat en stund, annars mest tagit det lugnt). Har inte varit särskilt anmärkningsvärt liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home