Wednesday, March 23, 2011

Jag har fått pengar

Upptäckte precis att den första utbelningen från CSN sedan december har landat på mitt konto. Yay i bött. Och redan på fredag dyker nästa (och lite större) utbetalning upp, tillsammans med bostadsbidraget. Jävlar vad rik jag kommer känna mej då.
Nu är det dock sova som gäller. Imorrn ska presentationen till torsdagens redovisning sättas ihop och övas in. Och så ska jag väl kika igenom arbetet någon gång också för att se ifall något behöver ändras eller utvecklas eller så där. Är alltid bra med en sådan koll innan inlämning. Om jag hinner så lär det nog dessutom bli lite vanligt pluggande inför tentan. Så kort sagt blir det en dag med fullt fokus på skolan imorrn. Men det är väl så det ska vara när det är sista veckan på en delkurs.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home