Saturday, March 19, 2011

Om det inte hade varit för skolarbetet

Hade det inte varit för att jag var tvungen att ägna mej åt skolboksläsande hade det nog faktiskt kunnat bli uteplatspremiär idag. Kände det när jag gick till netto att det var jäkligt trevlig temperatur i solen. Dock kan man nog säga att det faktiskt blev lite halv uteplatspremiär. När jag avr färdig med pluggandet ställde jag mej invid väggen på utpelatsen i ett par minuter, var faktiskt riktigt varmt och skönt där precis vid väggen när solen låg på. Fast då var klockan så pass mycket att det inte var någon större idé att dra ut en stol och sätta sej där, hade ändå bara kunnat sitta i typ en halvtimme innan det skulle bli för skuggigt från buskarna och så där. Men är det lika fint väder nästa helg, då jäklar blir det nog uteplatspremiär på riktigt. Och att det i så fall dröjder ända tills då och inte blir under veckan beror helt enkelt på att jag har för mycket att göra under veckan som kommer. Det är seminarie på tisdag, redovisning på torsdag, tenta på fredag och så ska jag hinna tentaplugga däremellan också. Så det blir inte så mycket tid över till annat om man säger så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home