Thursday, March 17, 2011

Vårens försörjning är säkrad

Fick brev från csn förut om att dom delvis har ändrat sitt beslut. Så nu får jag studiemedel från och med nu och resten av terminen i alla fall. Gött det, börjar bli rätt jobbigt tomt på kontot nämligen. Dock ligger min överklagan fortfarande hos överklagansnämnden då det är upp till dom att besluta ifall jag ska få pengarna som skulla ha betalats ut i januari och februari. Pengar som jag menar att jag har rätt till då jag klarat alla poäng i tid men att skolan inte hann registrera poängen i tid. Så vi får hoppas att den där nämnden fattar ett utifrån mitt perspektiv positivt beslut, för det är ju faktiskt rätt mycket pengar det handlar om (borde landa på 10-15000 i och med att jag får en utbetalning för dom veckor som återstår av mars så fort studieförsäkran är inskickad). Men att jag åtminstone får pengar för resten av terminen är ju bra, nu slipper jag ju oroa mej för att inte ha pengar liksom.

Om någon undrar kan jag för övrigt meddela att skrivandet idag gick utmärkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home