Tuesday, March 29, 2011

Segheten satt i

Den där segheten från imorse har suttit i mer eller mindre hela dagen. Eller åtminstone fram till ganska nyss för efter att jag nickade till ett tag efter maten har jag känt mej piggare. Men i skolan i förmiddags kände jag mej något fruktansvärt seg, speciellt första 1,5-2 timmarna. Enda anledningen att jag inte somnade då var egentligen att det hela då och då avbröts för att man skulle diskutera något med sin bänkgranne. Och kanske lite att läraren helt plötsligt fick någon sorts frispel och började hoppa runt och skrika som en upprörd bergsgorilla (vilket för övrigt var en av de saker som skulle diskuteras). Men förhoppningsvis ska jag hålla mej pigg resten av kvällen. Den där tuppluren efter maten var nog precis vad jag behövde. Idag tog, på tal om mat, för övrigt resterna från i söndags slut. Så sorgligt eller nåt. Nu måste jag ju göra något annat imorrn än att bara plocka fram något ur kylen och värma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home