Thursday, March 24, 2011

Utmärkt redovisning

Redovisningen gick alldeles utmärkt faktiskt. Kändes som att jag kunde det jag pratade om och så där och då blir det ju oftast rätt bra liksom. Men ja, det gick bra helt enkelt. Var rätt intressant att höra vad alla andra arbetat med och kommit fram till och så där också. Även om det alltid blir lite småsegt emellanåt när det är en heldag så som det var idag. Dom där jäkla stolarna blir ju alltid obekväma efter en stund liksom.

Kan dock säga nu att det känns att det har varit en heldag i skolan (slutade en stund efter tre). Jäklans vad trött jag är. Annars har jag ju på sistone inte varit så himla trött när jag kommit hem, trots att man klivit upp tidigt, men nu sedan jag kom hem har jag verkligen varit görtrött. Men det är väl inte så konstigt kanske, har ju inte haft någon heldag sen i typ december.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home