Friday, April 29, 2011

Antagligen färdig

Kan ni tänka er, jag tror jag är färdig nu. Eller jag är färdig men dte är lika bra att sga tror ifall man skulle komma på att man ska ändra något innan man lämnar in. Hade det inte varit för att jag ska iväg till skolan om ett par timmar hade jag nog hällt upp ett glas vin och satt mej på uteplatsen nu. Men i och med att jag sak iväg känns det lite dumt att flytta ut, risken är ju att man blir sittande så man glömmer bort tiden. Funderar på om jag kanske ska kila iväg och handla istället, så har jag det gjort sen och slipper få så mycket att bära när jag går hem från skolan. Tänkte ju liksom ta vägen förbi systemet då och köpa med en flaska vin. Kanske blir det en något dyrare vinflaska än vanligt idag, när jag har skrivit en tenta brukar (brukar och brukar, men jag ahr gjort så den här terminen i alla fall) jag faktiskt "flytta upp" en prisklas och köpa en flaska från hyllan 70-100 kronor (eller vad den nu heter) istället för upp till 69-hyllan. När man fått en tenta avklarad känns det liksom som att man kan kosta på lite. Och idag lämnar jag ju in en hemtenta och det måste väl räknas som att ha skrivit en tenta va?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home