Thursday, April 28, 2011

När man inte har något bättre för sej

Eftersom jag inte har något bättre för mej så ska jag nog avsluta här och gå och lägga mej istället. Eller åtminstone lägga mej och zappa lite innan jag går och lägger mej. Imorgon kommer jag ägna mej åt hemtentan, den ska ju lämnas in på fredag så den måste jag se till att arbeta med så den blir färdig i tid. Har inte jättemycket kvar men räknar med att behöva använda både morgondagen och fredag åt att färdigställa den. Inte minst med tanke på att jag nog måste se om filmen Babel för att kunna slutföra en av uppgifterna jag börjat på (uppgiften handlar om filmen nämligen). Utmärkt film, men i och med att den är en bit över två timmar så tar det ju upp en hyfsad del av arbetsdagen att se den. Dessutom ska jag betala hyran imorrn. Låter väl spännande?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home