Saturday, April 09, 2011

Dagen då saker gick sönder

Den här dagen kan nog kallas för dagen då saker gick sönder. Först gick fästet till axelremmen på väskan sönder när jag hade handlat och skulle gå ifrån affären (tur i oturen var dock att dte gick sönder precis när jag hängde på mej väskan så den åkte inte i golvet), och när jag satt på uteplatsen lyckades jag naturligtvis putta till vinglaset så det åkte i backen och gick sönder. fett drygt båda grejerna. Allra drygast är nog att jag måste köpa en ny väska trots att själva väskan är hel, det där fästet till axelremmen går nämligen inte att byta (att laga är inget alternativ då det var själva metallspännet som gick sönder, hade det varit tyget hade det ju bara varit att sy fast). Men bortsett från att saker har gått sönder har det varit en ganska trevlig dag. Visade sej att det inte var riktigt så mycket vind som man först trodde (och dessutom kom den från en ur min synvinkel gynsam riktning) så jag slog mej ner på uteplatsen och har spenderat den största delen av dagen där. Det var riktigt skönt där i solen, kändes rentav som sommar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home