Saturday, April 23, 2011

Dags att schlafen

Ska nog gå och lägga mej nu. Är egentligen inte särskilt trött men har inte så mycket annat för mej och är lite småuttråkad sådär. Då kan det ju vara lite idé på att gå och lägga sej istället för att bara sitta uppe för uppesittandets skull. Även om jag inte är särskilt trött idag måste jag dock erkänna att jag varit märkligt trött på kvällarna på sistone. Vissa dagar, exempelvis när jag varit uppe tidigt, är det inte så konstigt men även andra kvällar har jag känt mej tröttare än vanligt. Man kan ju undra vad det beror på.
Hursomhelst, imorgon är det påskafton. Det ska väl firas på det gamla vanliga sättet med påskmat, godis och besök av farmor och farfar. Och sen blir det lite party imorrn kväll som det verkar för tillfället, kan nog bli trevligt. Om jag hinner ska jag nog försöka få ytterligare lite skolarbete gjort imorgon också. Vill gärna få så mycket som möjligt gjort så det inte blir förbaskat stressigt framemot slutet på veckan när allt ska göras färdigt. Men då är då och nu är nu och nu ska jag gå och lägga mej, eller eventuellt kolla lite på tv om det visas något lagomt lökigt nattprogram.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home