Monday, April 11, 2011

Dags att sova, och en skum grej

Nu, inte sen utan nu, är det dags att sova. Imorgon ska jag till skolan igen så då ringer naturligtvis klockan tidigt på morgonen. Även resten av morgondagen kommer sannolikt ägnas åt skolarbete i en eller annan form. Det där grupparbetet som ska lämnas in på tisdag ska färdigställas, den där uppgiften där man ska skapa något kreativt ska vara klar på onsdag så den behöver jag ta tag i, och som alltid finns också lite gammalt hederligt pluggande att sysselsätta sej med.

På tal om ingenting hände förresten en jävligt skum grej idag. Natten till idag, eller snarare någon gång imorse skulle jag tro, dök av någon anledning hoppryttaren Malin Baryard (eller hur det stavas) upp i en dröm, dock som programledare eller deltagare eller nåt i någon sorts lekprogram. Bara det är ju skumt men vänta bara, det blir ännu skummare. När jag sedan här under dagen bläddrade igenom tidningen fick jag se att Malin Baryard tydligen fyller år idag. Alltså, hur konstigt (och läskigt) är inte det sammanträffandet?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home