Tuesday, April 26, 2011

Hann med tåget (och hyfsat fullspäckad eftermiddag)

Kom med tåget i Alvesta. Det väntade in det något försenade tåget dit nämligen. Yay för det. Sen lyckades tåget dessutom köra in dom minuter det blev försenat ifrån Alvesta så jag var framme nästan exakt när jag skulle vara framme. När jag sedan hade hunnit lämna väskan hemma, tagit en sväng till netto för att köpa mjölk och tagit en snabb dusch (fett nödvändigt, var galet svettig när jag kom hem) var det dags att ge sej iväg igen. Till biblioteket för att fixa det sista med grupparbetet som ska redovisas imorrn. Sen kom jag till sist hem på riktigt en stund efter klockan sex och då kunde jag äntligen sätta mej i soffan och pusta ut lite. Märks dock att det varit en rätt lång och intensiv dag, känner mej rätt seg nämligen. Men jag ska väl fixa lite mat här om en stund och sen ägna resten av kvällen åt att kolla på tv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home