Tuesday, April 12, 2011

Starta på allvar

Har väl blivit dags att starta den här dagen på allvar. Måste alltså se till att komma på något kreativt sätt att illustrera min syn på tid. På ytan kanske det verkar som en simpel, kanske rentav trivial uppgift, det är ju inget som ska skrivas eller så där. Men det är nog faktiskt en av dom knepigaste uppgifter jag fått under mina år som student. Dels är det förbannat svårt att komma på vad man ska göra, och dels är jag oftast rätt dålig på kreativt skapande så även om jag får en lysande idé är det långt ifrån säkert att jag lyckas genomföra den. Fast i värsta fall om jag inte kommer på något (alterativt misslyckas med själva skapandet) får jag väl typ sitta tyst och äta en banan i tio minuter och sen hävda att det illustrerar att tiden är något som mest bara pågår eller nåt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home