Saturday, May 21, 2011

Får se vad jag hittar på

Var skönt att inte ha klockan på ringning. Visserligen vaknade jag ungefär samam tid ändå men då kunde jag ju liksom ligga och dra mej tills jag kände flr att kliva upp (blev nog en dryg timme skulle jag tro). Har fortfarande inte riktigt bestämt mej för vad jag sak göra idag. Kan bli uteplats men då är ju som sagt problemet att jag inte har något vin hemma, och jag orkar inte riktigt dra iväg till systemet heller. Visserligen går det alldeles utmärkt att sitta där utan vin men ändå.
På tal om uteplatsen så har jag förresten googlat runt lite och hittat lite tips på växter som sägs hålla getingar borta. Om det stämmer vore det ju perfekt. Är nog inte omöjligt att jag provar om getingproblemen (aka att det flög in getingar i lägenheten för ett tag sen när jag satt där ute) fortsätter framöver när man får tid att börja sitta där på allvar så att säga. Jag är ju som bekant inte särskilt förtjust i getingar så allt som håller dom borta är välkommet.
Nåväl, oavsett vad jag bestämmer mej för att sysselsätta mej med idag så ska jag nog först och främst kila iväg till netto och handla lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home